PPC kampane

S vytváraním a optimalizáciou PPC kampaní mám skúsenosti od roku 2017. Za ten čas som si prešla niekoľkými reklamnými agentúrami, v ktorých som spolupracovala s mnohými malými a strednými firmami.

Zameriavam sa hlavne na reklamy v Google Ads, na Facebooku/Instagrame a mám skúsenosti aj s reklamnými účtami Sklik, Apple Search a LinkedIn. Som odborne certifikované pre Google Ads a Apple Search Ads.

0
Rokov skúseností
0
Rokov skúseností
0 +
Kampaní

Ako prebieha spolupráca?

Začnem analýzou aktuálneho stavu kampaní, konkurencie a potrieb firmy.

Na základe analýzy navrhnem stratégiu na vytvorenie nových kampaní alebo úpravu pôvodných.

Dohodnutú stratégiu zapracujem a kampane budem kontrolovať, optimalizovať a vyhodnocovať.

Návrh stratégie

Nechaj si skontrolovať reklamy a kampane, ktoré máš aktuálne spustené alebo navrhnúť stratégiu na vytvorenie úplne nových kampaní na mieru.
Dostaneš prehľadný plán s odporúčanými reklamnými účtami, štruktúrou kampaní, kľúčovými slovami, cielením, rozpočtom, obsahom reklám a časovú postupnosť spúšťania jednotlivých reklám. Príprava takejto analýzy trvá približne 7 dní a na jej vytvorenie budem potrebovať tieto veci:

  • prístup do reklamných a analytických účtov (ak už nejaké máš),
  • odhadovaný rozpočet,
  • aké sú hlavné a vedľajšie ciele tvojho podnikania,
  • kto sú tvoji konkurenti,
  • v čom sú tvoje produkty alebo služby lepšie od konkurenčných.

Pozriem sa na historické, súčasné a konkurenčné reklamy a budem prihliadať na to, čo tvoja stránka potrebuje a aké sú ciele tvojho biznisu. Spolu si návrh prejdeme/upravíme a po odsúhlasení prejdeme k úvodným nastaveniam a spusteniu reklám.

Vytvorenie PPC kampaní

Pred spustením reklám ešte nastavím meranie konverzií (cieľov). Použijem na to UTM značky a Facebook pixel pre Facebook/Instagram a Tag Manager pre Google Ads. Potom prepojím reklamné účty s analytickým nástrojom Google Analytics, aby som mohla reklamy vyhodnotiť. Po týchto úvodných nastaveniach, môžeme kampane spustiť.

Optimalizácia

Spustené kampane bude treba strážiť, upravovať a aktualizovať. Pozriem sa na výsledky, ktoré prinášajú, zhodnotím, čo treba vypnúť, kde ubrať z rozpočtu, kde pridať a ako by sa dali zlepšiť. Na Facebooku budem strážiť komentáre a sledovať či netreba reklamy vymeniť za nové. Môžeme si dohodnúť týždenné, mesačné alebo štvrťročné vyhodnocovanie podľa toho, ako to tvoj biznis vyžaduje.

Prejsť na začiatok